U heeft nog
de tijd om uw bestelling voor morgen te plaatsen

Veel gestelde vragen

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?

    Ja, de artikelprijzen op de website zijn inclusief BTW

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling met een uniek ordernummer. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. LET OP deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs, bewaar het dus op uw computer en/of print hem uit! Bij het versturen van uw bestelling krijgt u nog een e-mail met de verzendgegevens.

  • Ik heb geen mail ontvangen?

    Check in eerste instantie uw SPAM box. Indien u geen e-mail ontvangen hebt, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens de bestelprocedure en uw bestelling niet voltooid is. Check uw account of de bestelling hierin staat. Neem in ieder geval contact met ons op.

  • Ik heb een klacht/ mijn vraag staat er niet bij.

    In geval van een andere vraag of klacht verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen via tel.: 0115-431272. of per e-mail: info@bakkerijdees.nl. Wij streven ernaar om vragen en klachten die wij via e-mail ontvangen dezelfde dag te beantwoorden.